Spårare åk 2-3

I Scouterna kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen.

Hej och välkomna till Spårarnas avdelning!
Spårarna är avdelningen för barn i årskurs 2 – 3, vi har möten på måndagar 18:00 – 19:30 utomhus eller i våran lokal på Torpa.

Terminsprogram Spårarna Höstterminen 2023

Vill du börja på Spårarna?

Just nu har vi tyvärr inte kapacitet för fler scouter på avdelningen. Därför har vi ett kösystem, där vi kontaktar intresserade i tur och ordning när det finns plats. Uppskattningsvis kan det handla om att man får vänta 1 termin.

För att anmäla intresse kan ni höra av er till oss ledare, våra kontaktuppgifter finns längst ner på sidan, eller maila vår gemensamma mailadress spararna@sofiascoutkar.se. Alternativt kan ni fylla i en intresseanmälan längst ner på den här sidan, så kontaktar vi er och skriver upp er på kölistan.

Välkomna!